CMYK je naše barva, tiskárna náš kamarád
I přes neustálý růst online světa je ten tištěný stále velmi důležitý… nepodceňujeme jej.
Logo – základ pro váš brand
Logo je velmi důležité, protože podle něj vás nebo vaši značku budou lidé poznávat. A jaké by mělo být?
Originální, rozpoznatelné – logo by nemělo být lehce zaměnitelné či vizuálně složité.
Zapamatovatelné – opakem jsou nevýrazná, obecná či příliš komplikovaná loga, pokud možno s co nejdelším názvem a špatnou čitelností : – )
S významem – případný piktogram v logu by měl mít snadno pochopitelný význam a stejně jako použité barvy by se měl vztahovat k oboru podnikání.
Estetické – tento aspekt je sice subjektivní, ale velmi důležitý a pro mnoho lidí hraje zásadní roli.
Využitelné – je třeba počítat s tím, že logo nebude jen pro webové stánky či vizitky, a proto by mělo být profesionálně technologicky zpracované a připravené k použití v mnoha různých způsobech a formátech.
K čemu firemní časopis nebo produktový katalog?
Poutavě zpracovaný produktový katalog nebo firemní časopis dokáže zaujmout zákazníky a dává punc solidnosti vaší firmě.
Kvalitně vytvořený firemní časopis může posílit postavení vaší společnosti na trhu, zvýšit její prestiž a získat zájem obchodních partnerů.
Stejně tak správně zacílený produktový katalog, který je nejen dobře zpracovaný, ale také srozumitelný a originální, zvyšuje povědomí potencionálních zákazníků nebo obchodních partnerů o vaší společnosti a poptávku po vašich službách.
Napsali o spolupráci s námi
S panem Martinem Koumalem jsem spolupracoval na několika projektech a vždy byl výsledek naprosto stejný: „maximální spokojenost“. Jeho návrhy internetových stránek nebo samotné návrhy log firem (pro které pracuji), byly ve všech případech použity a využity, jako návrhy jeho vlastní. Již jsem jeho bohaté zkušenosti a možnosti nabídl dalším svým kolegům.