|Tištěná grafika
Tištěná grafika 2018-03-05T13:58:06+00:00

CMYK je naše barva, tiskárna náš kamarád

I přes neustálý růst online světa je ten tištěný stále velmi důležitý… nepodceňujeme jej.

Logo je grafické ztvárnění názvu společnosti, instituce či produktu obohacené o piktogram (symbol, ikonu).
Logotyp je originálně graficky upravený název společnosti, který neobsahuje piktogram (např. Baťa).
Tvorbu loga či logotypu nepodceňujte, protože může vašemu podnikání hodně pomoci.
Firemní tiskoviny jsou základem vaší image. Připravíme vám grafické zpracování vizitek, hlavičkových papírů, firemních desek nebo třeba PF karet.
Reklamní tiskoviny jsou často využívanou formou propagace.
Nabízíme vám grafické zpracování katalogů, reklamních letáků, prospektů, PR článků, dárkových kupónů apod.
Obal prodává…
V dnešní záplavě konkurenčních výrobků může být obal tím, na základě čeho se zákazník rozhodne koupit právě váš produkt.
Je rozdíl, jestli na rušné ulici musí zákazník vaši prodejnu hledat, nebo ji uvidí na první pohled…
Velkých grafických rozměrů se nebojíme, klidně vám vytvoříme billboard na D1 nebo naváděcí cedule k vaší prodejně.
Poslat nezávaznou poptávku

Logo – základ pro váš brand

Logo je velmi důležité, protože podle něj vás nebo vaši značku budou lidé poznávat. A jaké by mělo být?
Originální, rozpoznatelné – logo by nemělo být lehce zaměnitelné či vizuálně složité.
Zapamatovatelné – opakem jsou nevýrazná, obecná či příliš komplikovaná loga, pokud možno s co nejdelším názvem a špatnou čitelností  : – )
S významem – případný piktogram v logu by měl mít snadno pochopitelný význam a stejně jako použité barvy by se měl vztahovat k oboru podnikání.
Estetické – tento aspekt je sice subjektivní, ale velmi důležitý a pro mnoho lidí hraje zásadní roli.
Využitelné – je třeba počítat s tím, že logo nebude jen pro webové stánky či vizitky, a proto by mělo být profesionálně technologicky zpracované a připravené k použití v mnoha různých způsobech a formátech.

K čemu firemní časopis nebo produktový katalog?

Poutavě zpracovaný produktový katalog nebo firemní časopis dokáže zaujmout zákazníky a dává punc solidnosti vaší firmě.
Kvalitně vytvořený firemní časopis může posílit postavení vaší společnosti na trhu, zvýšit její prestiž a získat zájem obchodních partnerů.
Stejně tak správně zacílený produktový katalog, který je nejen dobře zpracovaný, ale také srozumitelný a originální, zvyšuje povědomí potencionálních zákazníků nebo obchodních partnerů o vaší společnosti a poptávku po vašich službách.

Napsali o spolupráci s námi

S panem Martinem Koumalem jsem spolupracoval na několika projektech a vždy byl výsledek naprosto stejný: „maximální spokojenost“. Jeho návrhy internetových stránek nebo samotné návrhy log firem (pro které pracuji), byly ve všech případech použity a využity, jako návrhy jeho vlastní. Již jsem jeho bohaté zkušenosti a možnosti nabídl dalším svým kolegům.
Roman Spáčil, Consells Group s. r. o.

Poslední projekty v tištěné grafice

Další ukázky prací
Další služby
Naši klienti
Kontakt